poniedziałek, 27 stycznia 2014

Hi .

Magiczne leginsy to blog dla każdego :) .Piszę go ja -Magiczna Dziewczyna :)
Interesuję się modą ,więc znajdziecie tutaj być może inspiracje dla siebie .Jak każda baburka lubię kosmetyki nawet bardzo o czym na pewno tutaj przeczytacie :D.Zasypie Was lakierami do paznokci bo jestem Lakieromaniaczką i nie wstydzę się do tego przyznać :).A ,że podróżuję komunikacją miejską ,czego zaletą  jest czas na czytanie książek co nie co Wam polecę :)
Miłego Czytania ;*

Jako ,że zdeklarowałam się być Lakieromaniaczką coś o tym ...
Nie wiem czy Wy też tak macie ,ale mi się jeszcze nie zdarzyło wejść do Rossmann tylko po to co potrzebuję :P
Przy sobotniej mojej wizycie miałam zamiar kupić tylko odżywkę do paznokci Eveline 8 w 1.Słyszałam o niej same cudowności ,więc postanowiłam ją przetestować ,tym bardziej ,że ostatnio moje pazurki są nie w formie .Oczywiście nie o było się bez zakupu zmywacza Isana  (tego zielonego) ,który moim zdaniem jest najlepszy na świecie !
Jakie było moje zaskoczenie ,gdy odkryłam ,że w moim Rossmann są lakiery Sally Hansen :D.Na dodatek trafiłam na promocję ! Prawie bym przepadła ,gdyby nie to ,że w zakupach towarzyszył mi mój Boyfriend :D <mężczyźni na prawdę ratują czasem tyłek :P >.
Mimo ,że nie będę malować pazurów 4 tygodnie ,nie mogłam się oprzeć.Zdecydowałam się na lakier z serii Xtreme Wear 465 Colin Flip za 9.99 zł .Takiego koloru szukałam od dawna ! Mam co do niego pewne plany w różnych wariacjach :D
Spodziewajcie się posta o odżywce jak i o lakierze :)

Pozdro ! :*


Ps Bądźcie dla mnie łaskawe ;) .Dopiero zaczynam ;)


8 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga ;);)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE?

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tę odzywke tak kazdy zachwala ale mi nie daje zadnych rezultatów nie wiem czemu ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej przyjaciółce też nie .Ja na razie nie chce wydawać wyroku...

      Usuń
  3. Zyczę powodzenia w dalszych notkach zapraszam do mnie :)
    http://madamemadeleine1.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  4. cool! :)
    anyway, hope you can join my international giveaway!
    http://raellarina.blogspot.com/2014/01/wishlist-pastels-and-laces-january.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy kiedyś zaczynał, ja też :)
    Ale mocnoo trzymam kciuki żebyś była zadowolona ze swojego bloga, czerpała z niego jak najwięcej i świetnie się bawiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia i komentarz !