niedziela, 2 marca 2014

Chińszczyzna :)

Hi !

Zaniedbałam ostatnio bloga za co Was bardzo przepraszam .Ferie są dla Mnie ogromem pracy i niestety nie dałam rady ani robić wpisów ,ani Was odwiedzać .Po wczorajszej regeneracji ,dziś nadrobię zaległości :)

Po dwóch tygodniach zawalonych pracą postanowiłam odreagować na zakupach :)

W końcu udało mi się dopaść w moim Rosmannie lakier Lovely Snow Dust srebny ! Radość moja była wielka :D .Tyle się go na oglądałam na Waszych blokach ! Mam nadzieję ,że uda się zdobyć też złoty :D


Z powodu barku skarpet miałam wczoraj smaka na chińskie zakupy :D
Jako ,że ubrania muszą być dla Mnie fajne nie mam nic przeciwko chińskim Centrom Handlowym .Nie raz udało mi się spotkać ciuch ,który widziałam w sklepie popularnej sieci. Owszem zdarza się ,że ubrania są gorszej jakości  ,ale nie zawsze .

Kupiłam wczoraj botki ,zdjęcie nie oddaje ich pełnego uroku :/.Są cudowne ,jednak o nie boję się najbardziej bo chińskie buty lubią szybko się rozlatywać .Kosztowały 50 zł.


Zakupiłam też spodnie dresowe w kolorze szary melanż ,które będą idealnie pasować na luźne wyjścia .A także dorwałam pasiak z kieszonką jeansową  .Kocham bluzki w paski <3.Niby nic szczególnego ,ale bardzo mi się podobają takie połączenia .

Postaram się popracować nad jakością zdjęć by lepiej wyglądały :)



Dobrego tygodnia ! :*

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam piaskowe lakiery. Śliczne są te dresy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super botki, pasują niemalże do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne rzeczy , tez poluje na dresowe spodnie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne te buciki ;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor "szary melanz" :D lakier jest świetny, używałam taki złoty, jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie widziałam tego lakieru, ale wygląda na świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. te lakiery podobają mi się u kogoś jednak na moich paznokciach nie przemawiają do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się też od czasu do czas zajrzę do "chińczyka" i zawsze coś kupię , i nie znaczy to , że musi być to gorsze , a co do lumpeksów to dokładnie tak samo ostatnio kupiłam trzy swetry :) pozdrawiam i dzięki za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia i komentarz !