czwartek, 6 marca 2014

Lovely Snow Dust PasteLoVe

Hi !
Dziś będzie jeszcze raz o lakierze Lovely Snow Dust ,który zdecydowanie jest moim ulubieńcem.
Oglądając go wcześniej na różnych blogach nie zdawałam sobie sprawy ,że będę nim tak zachwycona.
U Mnie na pazurach sprawdził się pod względem trwałości ,a to nie lada wyczyn :).Urzekło Mnie również to ,że po kilku dniach nie robi się brzydki na paznokciach .Jest tak samo błyszczący co pierwszego dnia.
Odcień lakieru świetnie wygląda z większością kolorów.Ja oczywiście na początku wypróbowałam go z czarnym lakierem.Nie mam zdjęć niestety ,ale musicie wierzyć mi na słowo ,że wygląda bardzo fajnie :P.

Jednak szybko przyszedł mi do głowy szatański pomysł by wypróbować go z zupełnie innymi barwami.Jako ,że w kościach czuję wiosnę postawiłam na wiosenny look :).Wyszperałam dwa lakiery w pastelowych kolorach i postanowiłam sklecić trójkę w całość :)
Lakier Snow Dust 03
Lakier Virtual Fashion Mania 168 So Cute
Lakier Lovely Gloss Like Gel nr 110

Podobają się Wam kolorowe paznokcie ?
Do Następnego ! ;*

14 komentarzy:

  1. Podobają mi się kolorowe paznokcie, ale tylko jeżeli oncienie są tak genialnie zestawione, jak u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie prezentują się bardzo ładnie, śliczne odcienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to wygląda , ja właśnie nie mam cierpliwości do paznokci , jak tylko lekko mi odpryśnie choćby mała część zmywam wszystko , i dość rzadko je maluję , choć ostatnio częściej , natomiast bardzo podobają mi się odcienie twoich kolorków , co to trampek to sama chciałam poszukać jakiś dla siebie może znajdę w końcu te jedyne właściwe :) pozdrawiam Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne paznokcie ;) sama podobnie maluję swoje;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny jest ten lakier !

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo wiosenne zestawienie :) a lakier faktycznie wygląda mega na paznokciach, aż się skusiłam i zakupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. czyli 4.4 to jak na dużą walizke to zdecydowanie za dużo?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw kolorystyczny w sam raz dla mniie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten srebrny pyłek jest fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie to wygląda <3

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia i komentarz !