poniedziałek, 3 lutego 2014

Pani Picoult

Hi :)

Przed nie którymi z Was sesja ,a są tacy cwaniacy co są po :)Nie ważne...
Dla wszystkich tych co zasłużyli sobie na chwilę relaksu lub potrzebują towarzystwa w komunikacji tak jak ja :)
Jeśli lubisz czytać książki dzisiejszy post jest dla Ciebie.
Podzielę się jedną z moich ulubionych autorek Jodi Picoult. Kim jest Jodi ? Na to pytanie chętnie odpowie Wam wujek Google :)
Dlaczego jej książki ? Jeśli znudziły Ci się romansidła ,a lubisz książki ,które się dobrze czyta jesteś w domu.
Po przeczytaniu  Pani Picoult nic nie jest takie samo.Porusza tematy- problemy dotyczące dzisiejszego świata.Jej książki są życiowe i często mocno poruszają.Lubię w niej to ,że jest bezstronna w swoich powieściach ,pokazuje stronę A jak B ,nie wywiera nacisku.
Uwaga ! Ostrzegam Was przed wciągającą fabułą ,oraz jeśli sięgniecie po jedną jej książkę to nie będzie Wasza ostatnia.
Trudno powiedzieć powieść jest moją ulubioną czy najlepszą bo każda jest warta przeczytania .
Moje pierwsze miejsca to "Świadectwo prawdy"  ,"Krucha jak Lód" ,"Przemiana" ,"19 minut" ,cała reszta drugie. :)
Chętnie opisałabym każdą  ,ale sama nie lubię jak za dużo wiem o książce ,którą chciałabym przeczytać.Jednak zainteresowanym streszczę ;)
Za to od jutra w mojej torebce : "Drugie spojrzenie"

Miłego czytania ;*

1 komentarz:

  1. Ja juz na szczescie po sesji i nadrabiam ksiazkowe i filmowe seanse <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia i komentarz !