wtorek, 4 lutego 2014

Walentynki Hot Or Not ? :)

Hi !
Początek lutego zawsze jest przepełniony różowo-czerwonymi barwami ,a wystawy sklepowe są pełne serc i pluszowych misiów.Wszystkiemu winne są Walentynki ,które największą radości chyba sprawiają młodzieży szkolnej :).
Od lat co roku jest ciągle to samo .Jedni obchodzą ,inni krzyczą ,że amerykańskie święto i uczucia pokazuje się cały rok .Ktoś chwali ,ktoś narzeka.
Ja osobiście jestem z tych po środku :).Jeśli ktoś kocha w Walentynki ,kocha cały rok .Oczywiście w każdy inny dzień możemy umówić się na romantyczny wieczór ,jednak w 14 lutego jest mniejsze prawdopodobieństwo ,że ktoś będzie Nam przeszkadzał :).A dlaczego by nie spędzić tego dnia we dwoje ?

Mam dla Was kilka propozycji :

1. Restauracja
Niby banalnie ,ale nie mówię tu o wyjściu na sushi czy pizzę .Może macie kuchnię ,której chcielibyście oby dwoje spróbować ,a dotąd nie było okazji  ,albo wybierzcie taką ,w której możecie powspominać zeszłoroczne wakacje :).

2. Teatr
Nie oszukujmy się częściej wybieramy kino ,więc to może być dobra okazja by wybrać się do Teatru .Jest mnóstwo ciekawych sztuk i musicali .

3. Sesja Zdjęciowa
Jest to dobry sposób spędzenia czasu ,jak i fajny prezent .Takie wspólne zdjęcia mogą zamienić się w obraz czy kolaż na Waszej ścianie :)

4 Masaż.
Masaż relaksacyjny dla dwojga może być świetnym początkiem wieczoru ,a chwila relaksu na pewno każdemu się przyda.

5 Sport
Dziś wszyscy są Fit :).Jeśli na codzienni nie uprawiacie razem żadnego sportu ,wybierzcie dyscyplinę ,którą oby dwoje lubicie :)

6.Kiedyś ....
Ten dzień może być dobrą okazją by zamienić "kiedyś" na "dziś".Jeśli nie raz obiecywaliście sobie ,że coś zrobicie ,ale wylatywało Wam z głowy lub nie mieliście czasu -jest okazja :).

Coś dla Singli
Zrób coś dla Siebie ,a do kochania ktoś się znajdzie .Spędź ten dzień na czymś co lubisz i się zrelaksuj .Czasem nawet godzinna poświęcona sobie ,może dodać Nam skrzydeł.





Nie ważne co będziecie robić ,ale pamiętajcie ,że wszystko zawsze jest lepsze od narzekania <3

Pozdro ;*

7 komentarzy:

  1. Świetny post, ja do walentynek mam mieszane uczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/black-look.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :) Ja bardzo lubię Walentynki i 'nieważne jak ważne z kim' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, jednak nie bardzo mnie dotyczy, jestem singlem :-D
    Dzięki za komentarz u mnie na blogu :-)

    http://itsmyowncatwalk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie restauracja byłaby najlepszą opcją, napewno wybiore się tam z moją miłościa Pizzą ;D podobno najlepsze w pizzaHut ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię walentynek :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia i komentarz !