poniedziałek, 10 lutego 2014

Ziaja

Hi :)

Nie wiem ,czy u Was też ,ale u Mnie jest bardzooo wiosennie <3
Dziś mam dla Was nowinkę kosmetyczną :P .
Ostatnio na zakupach zakupiłam Peeling Gruboziarnisty Bielenda ,Hydrożelową Maseczkę ultra nawilżającą Bielenda ,oraz Krem nawilżająco matujący Ziaja 25 +.
Peeling i Maska czekają na wypróbowania -relacja już niebawem .



Krem wypróbowany !

Dlaczego skusiłam się na zakup ,akurat tego kremu ? Przeglądając blogi natknęłam się na kilka pozytywnych recenzji.Każda zawierała ochy i achy .Dziewczyny pisały ,że nie koniecznie powyżej 25 lat ,że matuje ,że nawilża więc stwierdziłam ,że przetestuję .
Krem jest do cery tłustej i mieszanej ,redukuje sebum i zaskórniki.Ja mam zawsze problem z doborem kremu ,gdyż moja cera jest normalna-mieszana ,a na rynku kremów do takiej cery jest naprawdę nie wiele ,tym bardziej ,że niestety nie mogę używać wszystkiego bo na składniki nie których firm jestem uczulona.
Zdarzyło mi się kupić krem do cery tłustej i mieszanej ,który niestety wysuszał moją twarz ,natomiast ten faktycznie nawilża.Efekt matowienia jest zauważalny i też z takim plusem ,że nie zapycha porów.Używam go pod makijaż i szczerze muszę stwierdzić ,że nadaje się idealnie bo nawet po 10 godzinach pracy nie czuję ,żeby spływał mi czoła :).Jest lekki i dobrze się wchłania ,do mojej cery sprawdził się idealnie.
Jednak jego minus jest taki ,że mam niski filtr SPF 6.
Jestem pozytywnie zaskoczona i jak na jego cenę ok 10 zł jest dobrym kosmetykiem .


Dziś obiecałam sobie ,że będę ćwiczyć ,więc trzymajcie za Mnie kciuki .Mam nadzieje ,że nadejdzie dzień ,w którym pojawią się tu stylizacje ze mną w roli głównej ;).
Słonecznego tygodnia ;*

11 komentarzy:

  1. kochana powodzenia w cwiczeniach !
    ja dzis mam przerwę bo jestem chora i mam nadzieje ze szybko wrócę do formy.. ;];];]

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo mi się kończy mój krem nawilżający z Nivea i chyba się skuszę skoro polecasz ;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziaja niestety nie jest odpowiednią firmą dla mojej skóry. Zawsze mnie coś uczula ;/ a szkoda.
    Ja dziś mam przerwę i regenerację od ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak z Nivea ,nie mogę od nich nawet pomadki ochronnej do ust :/

      Usuń
  4. Ziaja według mnie najlepsza marka kosmetyków, w dodatku w przystępnej cenie :)

    itsmyowncatwalk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great Review!

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię kosmetyków od Ziai - strasznie mi przetłuszczają skórę ;(
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs
    klikniesz w banner sheinside?
    http://niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fany produkt
    obserwuje
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/zota-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  8. mam kilka produktów z Ziai i są naprawdę dobre :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia i komentarz !